noemideborahmoraal.reismee.nl

Sept. 25th - Oct. 1st

Hi you all! Ik hoop dat jullie mijn filmpje leuk vonden, maar nu ga ik gewoon weer verder met bloggen . Deze week was weer...druk, maar wel heel leuk . Maandag kwam ik thuis van school en hadden wij 's avonds een verjaardag etentje bij Cici's. Het is een pizza buffet restaurant en het was echt lekker. Je kon kiezen uit verschillende soorten pizza's, pasta, salade, desserts (cinnamon rolls en brownie cake). Later hadden wij gezongen voor de jarige en opende zij haar cadeautjes, nadat ze haar cadeautjes had geopend kregen wij cupcakes (die hadden zij zelf meegenomen). Het is heel grappig, want zij vieren verjaardagen hier heel anders. Familie en vrienden komen niet bij elkaar voor bijna de gehele dag, maar alleen bijvoorbeeld voor een etentje. Dus een verjaardag duurt hier ongeveer twee uurtjes. Nadat wij hadden gegeten, gingen wij naar het game gedeelte. Het restaurant heeft een game gedeelte, dus dat is heel leuk. Dinsdag was het ook weer een normale dag op school, maar ik ben wel lid geworden van de Zoology club. Ik zit nu in twee clubs, in de Zoology Club en FCCLA Club. De Zoology club heeft met dieren te maken en zij gaan soms op trips, bijvoorbeeld naar een eagle show of naar een dierentuin, dus dat lijkt mij heel leuk. 'S avonds hebben wij weer buitenshuis gegeten, dit keer bij Schlotzky's (dit was mijn eerste keer) en wat was het eten goed. Ik had voor een pizza chicken & pesto gekozen en het smaakte echt gezond. Schlotzky's heeft veel keus, maar alles is gezond zeg maar, dus dat vond ik heel fijn. Wij aten daar, omdat wij een afspraak hadden met onze "babysitter", omdat zij vanaf vrijdag t/m aankomende week zaterdag op ons gaat passen. Woensdag had ik een presentatie van criminology en wat vond ik dat leuk en interessant om te doen, ik ga zeker kijken naar colleges in Nederland die te maken hebben met criminal investigation. Na school had ik mijn cookie dough opgehaald en rond half 6 gingen wij eerst langs KFC om wat eten te halen voor kerkavond. Wat is KFC hier anders zeg, de kip is niet pittig en de menu lijst is totaal anders. Het lijkt eigenlijk niet eens op KFC . Dit keer hadden wij een afscheidsavond bij de kerk, omdat de jeugd pastoor gaat verhuizen. Het was een gezellige avond. Donderdag had ik eerst een uurtje criminology, en daarna ging ik door naar de FCCLA Club. Rond 9 uur vertrokken wij naar de food bank in Tulsa. Wij hadden canned foods gesorteerd en gelabeld. Er was muziek, dus het was heel gezellig. Dit hadden wij twee uur gedaan en rond twaalf uur kwamen wij aan bij Woodland Hills Mall. Samen met Halie had ik geluncht bij Charleys Philly Steaks, de sandwiches zijn heel goed! Daarna gingen Halie en ik kijken voor homecoming jurkjes, maar ik had niks gevonden. Ik had daarna wel bonbons gekocht in een chocolade winkel, I love filled chocolates!! Na een hele leuke dag gingen wij terug naar school en had ik gelijk een Zoology toets ingehaald die ik heel goed had gemaakt. Na de toets te hebben gemaakt kwamen Rob en Bethel mij ophalen en gingen wij door naar Rocket Brothers, ik had de Pumpkin Pie Frappucino geprobeerd, yum. 'S avonds hadden wij weer een verjaardag etentje, maar nu bij Buffalo Wild Wings. Jeetje wat een tv's zeg! Het hele restaurant, zonder grappen, hing vol met televisies. Ik wist echt niet waar ik moest kijken. Ik had een chicken wrap besteld en het was delicious! Vrijdag was ik precies twee maanden in Broken Arrow (29 september). Rob en Bethel vertrokken voor de cruise, zo jaloers . Ik had 1 toets en 1 presentatie die dag. 'S avonds ging ik naar de football game met wat vrienden en had ik als avondeten nacho's met kaas (3 personen konden er wel van eten, echt heel veel). Rond 10 uur gingen wij naar huis, maar toen hoorden wij heel triest nieuws. Een jongen van 16 jaar (een junior) was van het stadium gesprongen, heel triest. Daarom gaan wij morgen (maandag) allemaal paars dragen, omdat het zijn lievelingskleur was. Dit doen wij voor Suicide Prevention. Mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden...en ik hoop dat scholen er nog meer aandacht aan gaan vestigen, om het te voorkomen en om het bespreekbaar te maken. Zaterdag had ik wat huiswerk gemaakt, maar rond 1 uur gingen wij met onze babysitter naar de dierentuin. Naar de Tulsa Zoo, super leuk! Als avondeten hadden wij hotdogs, mac & cheese en chips, terwijl wij de film Beauty and the Beast keken. Geslaagde dag dus. Zondag gingen wij naar de kerk. En het is alweer 1 oktober! Wij hadden geluncht bij Mac Donald's. Verder had ik gebeld met mijn ouders en vanavond gaan wij pizza eten.

Ik wens jullie weer een fantastische week!

Noemi

Reacties

Reacties

Manfred

Een volle agenda! Leuk joh?

Andrea

Zo Noém! Volgens mij gingen jullie de hele week uit eten, het lijkt wel dat jij op vakantie bent. :)))
Jij hebt weer veel meegemaakt, jij komt niet aan verveling toe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active