noemideborahmoraal.reismee.nl

October 2nd - October 8th.

Hellooo, we zijn alweer aangekomen in de maand oktober. Het is hier nog best wel mooi weer, maar het begint langzaam wel af te koelen. Mensen zijn hun huizen al aan het decoreren voor halloween en sommige winkels zijn ook al gedecoreerd, super leuk om te zien. Ik ben zo benieuwd naar Halloween!

Maandag hielden wij een minuut stilte voor de jongen die was gesprongen van het stadium. Iedereen droeg paars naar school, omdat het zijn lievelingskleur was. Verder was het een normale schooldag. Toen ik thuis was gekomen zag ik het pakket staan, die mijn ouders hadden gestuurd. Ik was ontzettend blij met het pakket, er zaten echt super veel lekker heden en koekjes in, maar ook kleding en cadeautjes voor mijn verjaardag die ik mag openen op mijn verjaardag zelf! Ik was zo blij en dankbaar. Als avondeten hadden wij noodle soup en daarna had ik pasta salade gemaakt die ik dinsdag mee zou nemen voor lunch. Dinsdag was weer een normale dag, maar ik kreeg wel goed nieuws te horen! Ik voelde me telkens niet zo lekker worden tijdens Engels, omdat er altijd een niet zo leuke sfeer hing, ik heb geen idee wat het was, maar ik kreeg telkens een soort van paniek aanvalletje. Nu mag ik op de gang zitten na de uitleg, dus nu is het toch nog goed gekomen met Engels. Ik kan mij ook veel beter concentreren en de toetsen gaan veel beter. Voor het avondeten hadden wij nacho's met kaas en salsa gemaakt. Woensdag was weer een normale dag en had ik veel geleerd voor mijn Zoology Essay Test. Zoology is mijn moeilijkste vak, omdat wij veel huiswerk, opdrachten en toetsen moeten maken en er worden veel moeilijke termen gebruikt. Het is echt net een andere taal leren . Als avondeten had ik leftover pasta. Donderdag had ik de Zoology toets gemaakt en het ging aardig goed. Na school had ik weer geleerd voor een Engelse toets en als avondeten hadden wij BLTS (Bacon Lettuce Tomato Sandwiches). Vrijdag had ik voor de Engelse toets een 30/25 gehaald, de bonusvragen had ik goed . Die dag kregen wij gratis ijs, omdat een van onze docenten "Teacher of the year in the state of Oklahoma" is. Rond 5 uur gingen Emily en ik naar een nieuw cafeetje genaamd Romeo's. Zij had mij uitgenodigd om met haar en wat vrienden koffie te drinken, dus dat vond ik heel leuk! Daarna had ik wat bij de Mac Donald's gehaald en ging ik naar huis. Zaterdag ging ik naar de Tulsa State Fair. Ik had met een paar andere uitwisselingsstudenten afgesproken en het was heel gezellig, maar het was zo duur! Er was veel om te zien: allerlei attracties, etensstalletjes, dieren, handgemaakte spullen vanuit Oklahoma, en ze verkochten er ook echt van alles en nog wat zoals; vloerbedekking, hot tubs, kookspullen, etcetera. Het leek op een beurs. Als lunch had ik gyros. Na drie uur rond te hebben gekeken ging ik naar huis, maar eerst gingen wij nog langs Sonic voor een limonade, yum. Als avondeten hadden wij spaghetti. Rond 9 uur kwamen mijn (gast)ouders weer thuis van hun vakantie en ik was super blij om hun weer te zien. Ik heb een t-shirt, een kettinkje en een mooi doosje gekregen. Ik was er heel blij mee. Zondag hadden wij ontbijt bij IHop, zoooo lekker. Ik had french toast met banaan en aardbeien, met een toef slagroom en aardbeiensaus. Een van mijn favoriete (ontbijt) restaurants, dit was de eerste keer dat ik ontbijt heb gegeten bij een normaal restaurant. Het deed mij denken aan de tijd dat ik op vakantie in Florida was. Na het ontbijt gingen wij langs de Car Wash, ik heb nog nooit door een Car Wash gereden, dus het was leuk om het te ervaren. Later in de middag hebben wij boodschappen gedaan en hadden wij wat drinken gehaald bij Star Bucks. Als avondeten hadden wij chicken cakes en appel sla terwijl wij naar Star Wars keken. Ik moet er nog 1 bekijken en dan ben ik klaar voor december, wanneer de nieuwste uitkomt!

Volgende week begint homecoming week (9 oktober - 13 oktober). Ik zal er alles over vertellen in mijn volgende blog.

"Have a fantastic week" & Happy Homecoming Week!

Noemi

Reacties

Reacties

Cheap Moncler Outlet Free Shipping

Cheap Moncler Outlet Free Shipping, Cheap Moncler Jackets and Coats Sale--www.cheapmonclersale.com

Marlies

ik kijk nu al weer uit naar je volgende blog. het wordt een speciale week voor jou, want je bent strakjes jarig. heel speciaal om je 18e verjaardag in Amerika te vieren, zonder je ouders.
ik wens je nu alvast een hele fijne, gezellige dag toe en geniet van de spulletjes die Jeroen en Andrea naar je hebben opgestuurd.

dikke knuffel van mij

Jan en Ellen

He globetrotter, vandaag ben je 18 geworden, een mijlpaal.

Van harte met je verjaardag, maak er een heugelijke dag van die je nooit meer zult vergeten.

Dikke kus voor jou.

Jan en Ellen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active