noemideborahmoraal.reismee.nl

16 oktober - 22 oktober

Hellooo! Ik begin dit keer met woensdag, omdat ik maandag en dinsdag niet veel heb gedaan. Woensdag was namelijk de dag dat onze herfstvakantie begon, heerlijk . Ik had de hele dag gebakken en voorbereidingen gedaan voor mijn Harry Potter Themed High Tea, nog voor mijn achttiende verjaardag. Ik zal wat foto's op mijn blog posten van de high tea. Donderdag had ik mijn nagels laten doen (dat was een van de cadeautje van mijn gastouders). Leuk om een keer mee te maken, omdat ik nog nooit eerder mijn nagels had laten doen bij een nagel salon. Daarna gingen wij (natuurlijk) langs Rocket Brothers, yum. Eenmaal thuis gekomen hadden wij nog de laatste voorbereidingen voor mijn high tea gedaan en rond 3:30 pm kwamen de gasten. Ik heb hele lieve cadeautjes gekregen: Harry Potter handschoentjes, tiger paw oorbellen, een armbandje en de film Fantastic Beasts and where to find them. Die avond hadden wij nog naar Midsomer Murders gekeken, leuheuk! Vrijdag was een relax dagje, maar wij waren wel uiteten gegaan bij Bento's (chinees restaurant). Heerlijk gegeten. Daarna gingen wij naar de World Market waar ze internationale producten verkopen, zoals Italiaanse, Franse, Duitse, Nederlandse, Zweedse en Japanse producten. Dat was zo leuk om te zien en ik zag zoveel bekende etenswaren die mijn ouders en ik altijd in Duitsland kopen. Het was heel grappig Zaterdag had ik ook weer een relax dagje, maar wij zijn wel naar een game winkel geweest voor Trey, ik genoot er stiekem ook wel van om bij de PS4 games te kijken. 'S avonds hadden wij gezellig Star Wars gekeken, het laatste deel, dus nu ben ik er helemaal klaar voor om het nieuwste deel in de bioscoop te zien! Aftellen dus . Vandaag zijn wij weer naar de kerk geweest, maar nu was ik dit keer niet naar jeugdgroep gegaan, maar naar college & career class. Het is een klas voor mensen die 18 jaar en ouder zijn, en die klaar zijn met de middelbare school. Het was heel interessant en ik was veel meer betrokken, omdat het zo een klein groepje is. Ik ga vanaf nu meedoen met die klas en ik kijk er naar uit. Verder hebben wij geluncht bij Steak 'n' Shake en gaan wij vanavond naar de kerk om avond te eten met onze vriendengroepen. Dit keer is het thema: Mexicaans. Lekker een rustig weekje, maar dat had ik ook echt wel een keer nodig.

Aankomend weekend (zaterdag) is onze Pumpkin Carving Party, ik kijk er heel erg naar uit! Ik wens jullie weer een fantastische week. See ya next Sunday!

Reacties

Reacties

Annette

Hoi Noémi,
De high tea ziet er verrukkelijk uit! Ik hoop dat de gasten er van gesmuld hebben.
Als ik het zo lees, vermaak je je wel. Eten, party's, films etc etc
Nog een fijne vakantie verder!

Andrea (mom)

Jij hebt echt werk van je Harry Potter themed high tea gemaakt! Ik keek met verbazing toe toen jij alles liet zien.
Ik ben al nu nieuwsgierig naar de volgende party (pumpkin)!

Marlies

lieverd, wat zie je er mooi uit in die leuke jurk. Gezellig weer je blog gelezen en zo weer een klein stukje van jouw leven gezien. Je had erge lekkere dingen gemaakt voor de high tea, het water liep me in de mond. Have fun and enjoy life!

Carla

Wat een fantastische high tea, knap hoor! Fijn dat je even vrij bent, lijken me hectische weken. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active