noemideborahmoraal.reismee.nl

23 oktober - 30 oktober

Maandag, dinsdag en woensdag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik had wel een presentatie van zoology. Ik heb een 120/125 gescoord, dus dat is aardig goed. Wel heb ik woensdag corn bread gemaakt, super makkelijk en lekker. De smaak lijkt op een Nederlandse cake, maar de textuur is iets stugger. Donderdag had ik een zoology toets en had ik maar 1 foutje gemaakt. Zoals jullie weten kunnen wij extra credit krijgen door extra huiswerk te maken of een andere opdracht etcetera. Dit keer moesten wij 100 keer een Latijnse naam volledig uitschrijven voor 20 extra punten. Dit heb ik dus gedaan en al die cijfers van deze week hebben mij met zoology van een 81% naar een 88% gebracht, yes! Die middag gingen wij naar een coat factory en heb ik een hele mooie winterjas gekocht. Daarna gingen wij met zijn allen uiteten en had ik Fish & Chips gegeten, lekker! Vrijdag had ik een Engelse toets en dat ging aardig goed. Omdat het FCCLA dag was, had ik geen les het tweede en zesde uur, maar moesten wij naar de varsity club gaan om naar een gastspreker te luisteren. Zij was een Breast cancer survivor en haar verhaal was heel indrukwekkend. Nadat ze haar verhaal verteld had, moesten wij steentjes schilderen met de kleuren voor breast cancer awareness. Na school ging ik met Miranda naar de Woodland Hills Mall en het was heel gezellig. Ook heb ik (heel basic) de zombie frappuccino geprobeerd. Het smaakte naar yoghurt en amandelen. Later die avond zijn wij (mijn gezin en ik) uiteten geweest bij Hideway pizza. Na avond gegeten te hebben, gingen wij door naar Reasor's en hadden wij spulletjes gekocht voor de pumpkin carving party. Zaterdag had ik pumpkin cheesecakes en appels met karamel gemaakt voor onze pumpkin carving party. Rond 4 uur kwamen onze vrienden en familie en begonnen wij met de pompoenen. Ik vond het echt zo leuk en die traditie ga ik er zeker inhouden. Er was ook zoveel lekkers om te eten: cornbread, chili (beef / chicken), appels met karamel en nootjes, cheesecakes en s'mores (!!!). S'mores zijn zoooo lekker. S'mores bestaat uit graham crackers, Hershey's chocolade en marshmallow. Yum . Nadat ons feest was afgelopen kreeg ik een berichtje van mijn vriendin Halie of ik langs wilde komen en bij haar wilde logeren, natuurlijk wilde ik dat wel en mijn "dad" was zo lief om mij naar Halie te brengen. Wij hadden veel gepraat en wij hadden drie films gekeken, dat was dus laat naar bed gaan, maar ik had het zo erg naar mijn zin. Zondag kon ik lekker "uitslapen", na ja maar 4 uurtjes geslapen . Wij kregen pannenkoekjes voor ontbijt en rond 11:30 am werd ik opgehaald en gingen wij lunchen bij Canes. Daarna hadden wij boodschappen gedaan en vanavond gaan wij weer avondeten met small group. Dit keer is het thema: BBQ. Voordat ik het vergeet, deze week stond in het teken van Drugs Awareness. Elke dag kon men verkleed naar school komen, oh en vrijdag heeft iemand een foto van mij gemaakt voor in het jaarboek, omdat ik op de Exchange Student pagina kom te staan. Leuk! Maandag mogen wij in onze pyjama komen en dinsdag mogen wij verkleed komen voor Halloween. Ja, ja...dinsdag is het alweer Halloween! Excited!!

Ik wens jullie een fijne week.

Reacties

Reacties

Marlies

oh, ik verheug me erop dat je weer terug bent in Nederland en dat we dan al die lekkere hapjes, die je nu maakt, kunnen proeven, mmmmmm. Is het bij jullie nog goed weer? wij hebben de eerste najaarsstormen al weer gehad. En het begint ook al weer koud en donker te worden. Veel plezier met halloween, ik ben erg benieuwd hoe scary je er uit ziet

dikke kus van Marlies

Andrea Crok

Lieve Noemi,

Wat vind ik het leuk om elke keer jou verhalen te lezen. En wat kan jij leuk schrijven! Jij beleeft best wel veel, en wat een avontuur waar jij aan begonnen bent! Met school gaat het super, je doet je best en daarom zijn jou resultaten ook zo goed!
Veel plezier nog en ik hoop dat jij nog een hele leuke tijd zult hebben!
Dikke kus
Andrea

Andrea (mom)

Wat ga jij goed op school! Wij weten het wel wat een doorzetter ben jij.
En wat had jij weer een drukke week en een leuk weekend! Volgens mij gaat er geen dag voorbij dat jullie niets te doen hebben.
Veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active