noemideborahmoraal.reismee.nl

Update Pumpkin Carving

Morgen is het dus eindelijk Halloween!! Maar even nog iets anders, speciaal voor mijn moeder : hoe moet je een pompoen carven?

Ten eerste snijd men de bovenkant van de pompoen af, zodat je een soort van deksel hebt. Daarna haal je de "guts" (hoe zij het hier noemen) eruit. Ik had echt verwacht dat de hele pompoen vol zou zitten met de guts en pitjes, maar er zat echt heel weinig in. Alles moet er echt uitgeschraapt worden, omdat het dan langer houdbaar blijft. Na alles er uitgeschraapt te hebben, plakten wij een tekening op de pompoen zelf. Men moest de lijnen volgen met een klein prikkertje, zodat men het op de pompoen kan zien na de tekening eraf gehaald te hebben. Vervolgens snijd je de figuur uit met een kartelig mesje en tadaa, je pompoen is gecarved. Wanneer het donker wordt, leg je er een kaarsje in en geeft het een heel gaaf effect. Ik vond het zo leuk om te doen en ik raad het echt iedereen aan! Ik zal gelijk over mijn dag vertellen. Criminology was weer interessant, tijdens het tweede uur heb ik muffins gebakken en tijdens het derde uur hebben wij schaaltjes gemaakt voor een evenement. Ook heb ik te horen gekregen dat ik dans mag volgen (volgend semester), dus ik heb er super veel zin in! Het was een leuke dag en ik heb super veel zin in morgen. Ik ga zelf niet eng verkleed, maar ik ga naar school als een meisje uit de jaren 80 en 's avonds ga ik verkleed als de kleine zeemeermin (Ariel). Happy Halloween you all!!

Reacties

Reacties

Annette

Noémi,
Wij houden de voordeur van de Kemphaanstraat nauwlettend in de gaten!
Veel plezier, happy Halloween !
Groeten uit Wormer

Andrea en Jeroen

Hey lieverd!

Ik heb het inderdaad gevraagd hoe jullie de pompoenen hebben bewerkt, want ik las weer over al die lekkere dingen die jullie gemaakt hadden maar niets over "the carving" ;)). Dank je voor de "update"! :))
De lessen worden dus steeds leuker en jij hebt het voor elkaar gekregen dat jij je "oude" passie opnieuw oppakt, het dancen. Geweldig vind ik het!
Have a happy and scarry Halloween!

Lots of love: dad and mom

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active