noemideborahmoraal.reismee.nl

November 13th - November 19th

Heeyyy alweer een week voorbij. Maandag was het Virtual Day, dat betekende dat wij voor elk vak huiswerk opkregen maar niet naar school hoefde te komen. Ik had alles al zondag gemaakt dus het was een relax dagje, wel moest ik nog veel huiswerk maken voor Engels. Als avondeten hadden wij weer BLT's en hadden wij Harry Potter gekeken. Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik veel gedaan aan school. Donderdag zijn wij wel uiteten geweest. Ik heb voor de eerste keer bij Apple Bees gegeten. Vrijdag had ik twee toetsen en had ik tijdens Zoology een inktvis ontleed. Toen ik thuis was gekomen, begon ik gelijk met het bakken van een pizza. Ik had de deeg zelf gemaakt en daarna had ik er tomatensaus, kaas en gehakt opgedaan. Terwijl de pizza in de oven stond te bakken, begon ik appelflappen te maken. Het was erg goed gelukt en rond 6:45 pm kwam mijn vriendin mij ophalen en gingen wij naar een andere vriendin haar huis om Friendsgiving te vieren. Het is hetzelfde als Thanksgiving, maar dan met vrienden en iedereen bracht iets mee. Wij waren met zijn zessen, zes verschillende nationaliteiten. Mexicaans, Amerikaans, Duits, Zwitsers, Deens en Nederlands. =) Het was super gezellig. Zaterdag was het een relax dagje. 'S avonds gingen wij naar Rob zijn werk om daar avond te eten. Verity had brood gemaakt en dus hadden wij sandwiches gegeten. Voor dessert hadden wij apple turnovers en brownie. Zondag zijn wij naar de kerk gegaan en voor lunch gingen wij naar Red Ribon (hamburger plaats). Na gegeten te hebben gingen wij naar opa en oma en daarna zijn wij nog naar Walmart gegaan. 'S avonds hadden wij weer small group en dit keer was het thema: Mac & Cheese, yum! Vandaag hadden wij Thanksgiving tijdens het zesde uur. De meeste hadden wat lekkers meegenomen en terwijl wij aan het eten waren, keken wij naar "Elf". Nadat ik mijn blog heb geschreven, ga ik de kerst decoraties uit de kast halen. Zij pakken hier echt uit met kerstmis dus ik ben benieuwd.

Have a fantastic week!

Reacties

Reacties

Andrea

Toen ik het las over the Friendsgiving, moest ik eraan denken toen ik hier in Nederland kwam en meteen naar school ging om nederlands te leren met de verschillende nationaliteiten. Wat was dat enorm leuk om kennis te maken met “andere landen” en wij hadden ook buiten de school contact met elkaar. Ik had eerst meer buitenlandse vriendinnen als nederlandse. Veel liefs “mom”

Noémi Moraal

love you mom <3

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active