noemideborahmoraal.reismee.nl

November 28th - Dec 4th.

Dinsdag was een normale schooldag. Woensdag ging ik na het eerste uur op een field trip naar het Oklahoma Aquarium. Dit keer was het weer heel leuk, maar ook anders, omdat wij nu een kijkje in de keuken mochten nemen en de tanks konden bekijken waar zij van het water zoutwater maken. 'S avonds gingen wij uiteten bij Panera Bread. Donderdag had ik Breaking Down The Walls, dus geen school. Ik moest daar om 7:45 zijn en het duurde tot 1:45. Het was heel leuk, maar wat is breaking down the walls nou eigenlijk? Het is een event waarbij je leert om uit je comfortzone te stappen en met vreemden leert te praten. Dus elke keer praatte je met iemand anders over andere onderwerpen, want telkens werden er andere vragen gesteld. Het was gezellig, maar ik was wel nerveus in het begin. Ook deden we het "spel" cross the line when... bijvoorbeeld: als je ouders gescheiden zijn. Zo kreeg je echt het gevoel dat je nooit de enige bent. Het was een leuke, maar ook interessante dag. Toen ik thuis kwam, stond er een pakketje op mij te wachten van mijn ouders! Er zaten weer allemaal lekkere koekjes en etenswaren in, ook wat cadeautjes voor Sinterklaas! Ook heb ik het nieuws te horen gekregen dat California doorgaat! Vrijdag had ik eigenlijk niets gepland, totdat Halie mij belde en mij vertelde dat zij over 20 minuten voor mij deur zou staan om mij op te halen. Super spontaan en leuk. Wij zijn uiteten geweest bij Cotton Patch Cafe en verder hebben wij weer films gekeken en veel gepraat, ook heb ik weer bij haar gelogeerd. Zaterdag had ik in de ochtend snel een cadeautje in haar schoen gestopt en wat vond ze het leuk. Halie snapt nog steeds niet precies hoe Sinterklaas helemaal in elkaar zit, maar ik had er veel plezier in om het uit te leggen en om het een klein beetje met haar te vieren. Haar moeder had breakfast burrito's gemaakt : tortilla, sausage, scrambled eggs, cheese en sweet chili sauce, yum!!! Het was weer super gezellig. Nadat ik thuis was gebracht, had ik kokosnoot bolletjes gemaakt die mijn familie super lekker vindt. En als avondeten hadden wij Taco Salad. Zondag was het weer de eerste dag van de maand dus dat betekende dat wij weer in het cafe moesten werken van de kerk. Dat vind ik altijd leuk om te doen. Weer zondagsschool gehad, na de kerk gingen wij lunchen bij Ted's (Mexicaans restaurant en zo lekker)!! Na het lunchen gingen wij naar Walmart en nadat wij thuis waren gekomen, gingen wij kerst snoepjes, pindakaas fudge en divinity maken. Lekker zoet allemaal. 'S avonds gingen wij weer naar de kerk omdat Trey ging optreden. Maandag had ik twee toetsen en verder was er niet echt iets bijzonders gebeurt op school. Als avondeten hadden wij Chicken Pot pie en na het avondeten gingen wij naar Rhema Lights. Alles was verlicht en het was super mooi te zien. Na alle lichtjes gezien te hebben, gingen wij naar Cherry Berry Frozen Yoghurt. Een geslaagde week dus.

Ik hoop dat jullie een leuke Sinterklaas avond hebben gehad en ik wens jullie een leuke week toe.


Kisses - Noemi

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active