noemideborahmoraal.reismee.nl

Jan. 1st - Jan. 14th

Vanaf nu schrijf ik een keer in de twee weken, unless...ik iets speciaals in een week heb gedaan.

Ik begin met 1 januari tot en met 7 januari.

Maandag en dinsdag heb ik gerelaxt en mij mentaal voorbereid om weer te beginnen met school (yes). Woensdag was het weer zover en was school weer begonnen voor mij. De eerste dag was erg vermoeiend voor mij, omdat elk vak (op een vak na) was veranderd. Alles voelde dus weer zoals 17 augustus, mijn eerste schooldag, en het was weer stressvol. Van gebouw D, naar het dans gebouw, daarvandaan naar gebouw C, lunch, gebouw A, en weer naar C. Engels, Dans (2 uur), Parenting & Child Development, Lunch, Zoology, Marriage & Family Living. Als avondeten hadden wij Mac&cheese. Donderdag was ik ziek naar huis gegaan, nog voordat de eerste les was begonnen, waarschijnlijk was ik nog steeds niet helemaal uitgeziekt. De misselijkheid, verkoudheid, etc. kwam weer lekker terug. Vrijdag ging ik gewoon weer naar school, maar ik voelde mij zo ziek. Nadat ik thuis was gekomen had ik mijn temperatuur gemeten en ja hoor, ik had koorts. Die avond was ik dus thuis gebleven en had ik veel gerust. Zaterdag hadden wij gewinkeld, want ik had dansspullen nodig. Wij hadden wat eten gehaald bij Wendy's en thuis opgegeten. Ik voelde mij nog steeds niet lekker. 'S avonds waren wij uiteten gegaan en hadden wij bij Hideaway Pizza gegeten. Zondag was ik thuis gebleven, omdat ik mij nog steeds niet lekker voelde en had ik de hele dag ook gerust. Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag waren gewoon weer normale schooldagen. Elke ochtend wanneer ik opsta ben ik zo moe, maar naarmate ik weer in mijn ritme kom gaat het weer wel. Ik ben zo blij dat ik dans heb, want dat maakt mijn dag heel wat beter. Zaterdag had ik weer gerelaxt, tompouce gemaakt (wat zij heel lekker vonden) en wat huistaken gedaan. 'S avonds hadden wij familie avond en hadden wij kleine hapjes gegeten en een film gekeken. Vandaag was ik wat vroeger opgestaan om mijn haar te krullen met mijn nieuwe krultang, rond 8:20 vertrokken wij om weer te ontbijten bij de donutzaak. Zondagsschool was weer informatief en tijdens de mis kregen wij te leren over Elijah. Lunchen hadden wij bij Steak&Shake gedaan. Toen ik thuis was gekomen had ik met mijn ouders gebeld om na te denken over mijn vervolgopleiding en wat is dat moeilijk zeg....Ik heb nog werkelijk geen idee, maar ik heb mij toch weer aangemeld voor een online opendag van Hotelschool The Hague. Vanavond gaan wij weer met zijn allen eten (small group van de kerk). Morgen zijn wij lekker vrij vanwege Martin Luther King. "I have a dream".

Have a great week y'all!


Reacties

Reacties

Kriszti

Lieve Noemi, ik hoop dat je je al beter voelt. Wij waren hier ook verkouden... Zo niet leuk, he! Geniet van de danslessen en andere interessante vakken. Ik denk dat je na een paar dagen wel zou wennen aan je nieuwe rooster! Veel liefs, Kriszti

Marlies

Och meissie, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Hien in Nederland heerst de griep ook. Ik heb van Andrea al gehord dat je naar de huisarts bent geweest en dat die je heeft aangeraden om even goed uit te zieken. Bij ons gaat alles lekker zijn gangetje, zowel Jan als ik zijn (nog) niet ziek geworden. Zelfs met mijn moeder gaat het goed. Gisteren zijn we gezellig uiteten geweest, want het was de trouwdag van mijn ouders. En ondanks dat mijn vader niet meer leeft, vieren we het toch samen met mijn moeder. Je moet tenslotte van het leven een feestje maken.
Heel veel sterkte lieverd en ik hop dat je snel weer opknapt. dikke kus van Marlies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active