noemideborahmoraal.reismee.nl

Jan. 15th - Jan. 28th

Helloo, deze twee weken zijn best wel snel voorbij gegaan. Ik begin met de week van 15 januari tot en met 21 januari.

Maandag was het Martin Luther King Day, dus had ik geen school. Wij hadden niks speciaals gedaan op de dag. Dinsdag was het -15 graden en het was ijskoud. Veel scholen waren gesloten, maar mijn school bleef natuurlijk open. Gelukkig hoefde ik niet naar dans te lopen, want het werd nu in "the student union" gehouden, omdat het gewoonweg te koud was. Voor het eerst twee uur tussenuur gehad, want mijn docent was er niet, heerlijk. Ik had ook voor het eerst een ijskoffie op mijn school gekocht en het was super lekker. Toen ik thuis was gekomen, ging ik naar de bank om geld te pinnen en naar Walmart om geld op mijn pinpas te zetten. Daarna hadden wij papa John's pizza gehaald. Woensdag begon ik mij niet lekker te voelen tijdens dans. Ik had weer hetzelfde gevoel als 1 week geleden, maar drie keer zo erg. Nadat ik thuis was gekomen, was ik zo vermoeid dat ik alleen maar in mijn bed kon liggen. De nacht van woensdag tot donderdag heb ik in totaal drie uur geslapen en voelde ik mij helemaal niet goed op donderdag. Ik had gelijk mijn temperatuur gemeten en ik had koorts. Ik mocht niet naar school, omdat je besmettelijk bent met koorts. Tijdens het douchen, viel ik bijna flauw dus dat was ook echt een teken dat ik naar de huisarts moest. Eerst langs Sonic geweest om een grote Ice Tea mee te nemen naar de dokter en bij de dokter moest ik een masker dragen, omdat ik besmettelijk was. Ik had een griep test gedaan en de test kwam positief terug. Ik had de griep. Daarna gingen wij naar Walgreens om mijn voorgeschreven medicijn op te halen die ik voor vijf dagen moest slikken. Wij hadden chick-fil-a als lunch gehaald, maar na een paar happen voelde ik mij al zo misselijk en dan weet je echt dat er wat mis met mij is ;). Vrijdag mocht ik niet naar school, maar mijn temperatuur was eindelijk gedaald. Ik had alleen maar gerust en 's avonds had ik een rondje gelopen met mijn ouders. Even lekker het huis uit. Zaterdag had ik alleen maar gerust. Later in de avond kwamen vrienden van ons langs en hadden wij spareribs, bonen en aardappelsalade gegeten. Als desserts hadden wij een cinnamon roll. Zondag hadden wij thuis ontbeten (sausage en cinnamon roll) en daarna gingen wij naar de kerk. Daarna hadden wij geluncht bij Wendy's en hadden wij nog boodschappen gedaan. Wij gingen nog even langs Star Bucks en Halie was zo lief om een drankje gratis te geven, ik heb de liefste vrienden hier haha.

22 januari tot en met 28 januari

Maandag had ik niet mee gedanst en had ik een kleine haai ontleed tijdens Zoology. Na school gingen wij naar Walmart en ik was daarna zo vermoeid, waarschijnlijk omdat ik zo lang ziek ben geweest. Dinsdag begonnen wij met de dans choreografie voor ons optreden in April. Dat kon ik echt niet missen, dus danste ik weer mee. Toen ik thuis was gekomen, had ik wat huiswerk gemaakt en gerelaxt. Als avondeten hadden wij kip met brood en coleslaw, yum. Woensdag was het een normale schooldag, maar 's avonds werd ik meegevraagd door Bethel en Rob om met hun uiteten te gaan. Meestal is het hun date Night, dus blijf ik thuis maar dit keer mocht ik mee. Wij hadden gegeten bij een Mexicaans restaurant, het was heel lekker. Donderdag was niet bijzonder en vrijdag was ook niet bijzonder, maar 's avonds ging ik uiteten met mijn vrienden (allemaal uitwisselingsstudenten) bij de cheesecake factory. Ik had een smoothie, Fish en chips en twee cheese cakes besteld om mee naar huis te nemen. Zaterdag heb ik huishoudelijke dingen gedaan, zoals mijn kamer schoongemaakt, mijn was gedaan, mijn beddengoed gewassen, etcetera en Shaggy uitgelaten. Hij wordt altijd helemaal gek, wanneer ik de lijn pak, omdat hij het helemaal niet gewend is om uitgelaten te worden. Als avondeten hadden wij mini tortilla's met vlees en ui en limoen. Het was echt heel lekker. Vandaag gingen wij weer naar de donutzaak, de kerk en hebben wij geluncht bij Steak 'n' Shake. Ik had een bbq 'n' bacon burger besteld. Ik heb mijn boek gelezen en nu ben ik deze blog aan het schrijven. Vanavond gaan wij weer naar de kerk, omdat het verering avond is (worship Night) en dat begint om 6 uur. Als het goed is gaan wij na de kerk ergens een bananensplit eten, yay.

Ik wens jullie twee hele leuke weken. Over ongeveer 3,5 week zit ik in California!! Ik weet nog dat ik in September Halie over California aan het vertellen was en nu is het alweer bijna zover... time flies.

Reacties

Reacties

Jan

He Noémi, das lullig allemaal dat zieke gedoe. Gelukkig ben je alweer een beetje de oude. ( je lijkt wel een beetje op je moeder, das pas een echte bikkel ) Aan deze kant gaat alles goed, je vader en moeder missen je erg, en kunnen dan ook niet afwachten om naar de States af te reizen.
Ik ben benieuwd wat je allemaal in California gaat doen, keep us posted.

Vanaf deze kant een vriendelijke groet, en tot horens.

Jan en Ellen

Andrea (Mom)

Noém! Ik vond het best een opgave, toen jij achter elkaar ziek was dat ik niet bij jou kon zijn, maar ik wist het wel dat jouw gastouders goed voor je zouden zorgen. Ik las het dat jij weer lekker uit eten ging, dat is een duidelijk teken ervan, dat het beter met je gaat. Jouw uitdaging is ook onze uitdaging! Veel liefs ❤️

Marlies

met veel plezier weer je blog gelezen! altijd weer vervelend als je ziek bent, helemaal zo snel achter elkaar. Je bent waarschijnlijk toch te snel weer begonnen na je eerste ziekzijn. Hier heerst de griep ook nog steeds. Gelukkig zijn Jan en ik nog niet ziek geweest.
groetjes en dikke kus van marlies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active