noemideborahmoraal.reismee.nl

February 12th - February 18th

Good afternoon ! Volgende week is het alweer zo ver....ik ga naar California! En daarom schrijf ik nu al mijn blog voor afgelopen week en zal ik vrijdag mijn volgende blog posten, want ik wil heel graag alles filmen en er een speciaal filmpje van maken in plaats van bloggen.

February 12th - 18th

Maandag was het weer lekker koud dus hadden wij geen dans en hoefden wij dus niet helemaal naar het andere gebouw te lopen waardoor wij twee uur "tussenuur" hadden in de Student Union. Ik had een toets in Engels waar wij twee dagen aan konden werken. Hier zijn sommige docenten heel makkelijk en de studenten die dus helemaal niet opgelet hadden in de les konden er twee dagen aan werken, want het was ook nog eens een open boek toets. Verder hadden wij naar verschillende kikker geluiden geluisterd tijdens Zoology en het was wel interessant, want dit zou ik normaal gesproken nooit doen haha. Verder had ik niet veel gedaan en had ik samen met Rob het avondeten gemaakt : Taco salade met guacamole. Dinsdag was het FFCLA dag, dus dat betekende dat ik weer les had in de Varsity Club tijdens het vierde en het zesde uur. Het ging dit keer over liefde, omdat het bijna Valentijnsdag was. Woensdag was het zover, Valentijnsdag! Ik was eerder opgestaan om mijn haar te krullen en mij zo mooi mogelijk te maken. Toen wij beneden kwamen, stond er een verassing te wachten op ons. Wij hadden bonbons en een lieve kaart van onze ouders gekregen. Toen ik op school aangekomen was, waren mijn krullen al helemaal uitgevallen door de vochtigheid in de lucht dus dat begon goed. Ook liep ik in hakken, misschien niet zo een goed idee geweest ;). Voordat school begon kreeg ik een super lieve brief van Miranda en een brownie in hart vorm. Zo lief! Tijdens het eerste uur kwamen er studenten in onze klas om koekjes uit te delen aan degene die een "secret admirer" hadden en ik kreeg dus een koekje van Halie, super sweet! Daarna had ik dans en wij hadden een Valentijns party, ik kreeg een mooie gele roos van Victoria en een hele grote chocoladeletter van Jackie. Tijdens het vierde uur gingen wij met de klas naar de College Fair (net zoals in de films). Verschillende vertegenwoordigers van colleges komen en men kan dus in de ronde lopen en allemaal vragen stellen. Ik werd aangesproken door een mevrouw die werkt voor het Fashion College in California, dat was zo leuk want het college leek mij ook echt heel leuk. Tijdens het vijfde uur kreeg ik een grappige brief met de cheesiest openingszin van mijn vriendin Alex, haha. En na het zesde uur ging ik mee met Halie naar haar huis, maar eerst gingen wij langs Braum's om een milkshake te nemen. Daar aangekomen werd ik verrast met een grote teddybeer, helium ballon met Happy Valentine's Day en mooie bloemen. Als avondeten hadden wij steak, garnalen, een gepofte aardappel en een soort van brood, het was zo lekker! Daarna hadden wij nog een film gekeken en gingen wij slapen, want de volgende dag moesten wij natuurlijk weer naar school. Deze Valentijnsdag pakt niemand mij meer af haha, wat heb ik veel gekregen en iedereen was zoooo lief. Donderdag ging ik samen met Dylan en Halie naar school. Ik was de hele dag wel moe, maar ik had zo een leuke dag gehad dat het mij niet echt uitmaakte haha. Tijdens lunch gingen Dylan, Halie en ik naar McAllisters (een broodjes zaak). Vrijdag was het een vrij normale schooldag. 'S avonds gingen wij lekker uiteten, wij gingen naar Olive Garden, yum! Ik had zalm besteld en het was zoooo lekker. Zaterdag ging ik alvast mijn koffer inpakken voor Californië. Rond zes uur kwam Malie (uitwisselingsstudent van Denemarken) en wij gingen om kwart over zes naar de Ice Hockey Game in Tulsa. Tulsa Oilers V.S. Florida Everblades. Het was zo gaaf om het in het echt mee te maken en ik verveelde mij geen een moment. Er werd zelfs ook nog gevochten en iedereen bleek dat heel leuk te vinden haha, ik had een hockey gevecht niet zo letterlijk verwacht! Maar het blijkt heel normaal te zijn. Oh en wij hadden 3-0 gewonnen! Tijdens de wedstrijd hadden wij een hot dog gegeten en wat frisdrank gedronken, echt op zijn Amerikaans ;). Malie bleef dus ook gelijk slapen en het was super gezellig. Zondag hadden wij samen uitgeslapen. Die dag hadden wij nog boodschappen gedaan, ik had een essay geschreven en 's avonds ging ik weer door naar Halie om bij haar te gaan logeren. Als avondeten hadden wij pork chops, aardappelpuree, mac & cheese en een roll (soort van brood). Heerlijk! Daarna hadden wij nog twee films gekeken, maar bij de tweede film viel ik in slaap haha.

Deze week was een drukke, maar oh zo leuke week. Have a nice week and I will write something again on Friday!


xo'

Noémi

Reacties

Reacties

Manfred

Hoi Noemi, weer een leuk bericht en heel veel plezier in Californie!!

Marlies

het was erg leuk om zaterdag live via de telefoon met je te praten. Het was weer een leuke blog. Wat is Valentijnsdag toch anders dan in Nederland..... Nogmaals heel veel plezier in Californie, lekker genieten van de zon (hoop ik). Het programma ziet er in ieder geval erg leuk uit.
groetjes!!!!

Jeroen en Andrea (Dad and Mom)

Wat was deze week en een heel ervaringsrijke, met de Valentijnsdag en de ijshockey wedstrijd! Jij had ook nog eens een heel erg gezellig weekend met je vriendinnen! Geniet van alles Noém! want voor jij het weet is het al mei ;;)))
Wij wensen jou heel veel belevenissen in Californië! Het is al zover, vandaag ga jij vliegen naar Los Angeles waar jou nog meer avontuur staat te wachten. Heel veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active