noemideborahmoraal.reismee.nl

March 12th - March 25th

March 12th - March 18th

Maandag was een normale schooldag. Na school gingen Bethel en ik naar een winkel om jurken te passen voor Prom. Bethel gaat mijn jurk maken, dus heb ik allemaal de benodigde spullen gekocht voor mijn jurk. Dinsdag was een normale dag. Woensdag had ik geen les, omdat ik met andere uitwisselingsstudenten voor de klas stond om over onze landen te praten. Het was heel leerzaam en vooral erg leuk om te doen. Donderdag hadden wij hetzelfde gedaan, maar dit keer in een Spaanse klas. Het was ook weer heel erg leuk, maar wat is het vermoeiend. Het was ook nog eens onze laatste lesdag voor de herfstvakantie, dus deze week was heel erg geslaagd. Vrijdag had ik de hele dag lekker gerelaxt en 's avonds gingen wij naar Bento's (Chinees restaurant). Het was weer heel lekker. Zaterdag vertrokken wij om 8 uur om naar Missouri te gaan. Wij waren gestopt bij Precious Moments en daarna gingen wij door naar Bass Pro Shops (een hele grote winkel voor mensen die van jagen en vissen houden). De winkel had zelfs een aquarium en een museum die wij beide bekeken hadden. Nadat wij drie uur hadden rondgelopen, gingen wij door naar Lambert's cafe waar wij 1.5 uur hebben gewacht voordat wij een tafel hadden. Het restaurant was erg bekend, omdat de warme broodjes werden gegooid naar de mensen die een warm broodje wilden hebben. Dat zag er heel grappig uit en het eten was ook goed. Zondag gingen wij weer naar de kerk en verder had ik niet veel gedaan die dag.

March 19th - March 25th

Maandag gingen wij 's avonds naar een Mexicaans restaurant om Jack zijn verjaardag te vieren. Het was erg gezellig. Dinsdag was ook weer een rustige dag voor mij, maar dat vond ik juist fijn. Woensdag had ik wat geregeld met een paar vrienden om naar de dierentuin te gaan. Rond 11 uur gingen wij naar Tulsa Zoo en wij hadden het heel erg gezellig. Na de dierentuin hadden wij geluncht bij Whattaburger. 'S avonds gingen wij naar Rob zijn werk om samen met hem avond te eten. Wij hadden wat van Taco Bueno gebracht en op de terugweg hadden wij ijs gehaald bij Sonic. Donderdag gingen wij rond half twaalf naar Claremore om allemaal antiek winkeltjes te bekijken. Wij hadden geluncht bij Boomerang Diner, echt een typisch Amerikaans restaurant. Vrijdag gingen Rob, Verity en ik naar Gilcrease, een native American museum met hele mooie kunst. Op de terugweg gingen wij bij Tally's Good Food Cafe eten en het was heel gezellig. Zaterdag had ik de Uber gepakt om naar Malie te gaan en van haar huis gingen wij naar Downtown Tulsa. Wij hebben de hele dag daar rondgelopen om leuke plaatsjes en graffiti op te zoeken om leuke foto's te maken. Wij hadden geluncht bij Hurts Donuts en de donuts zijn echt mega. Maar zoooo lekker. Ook zijn wij naar Pinkitzel geweest en dat was echt een heel leuk cupcake winkeltje. Vandaag gingen wij naar de kerk, zij noemen deze zondag Palm Sunday. En wij hadden geluncht bij Chuy's, een Mexicaans restaurant. Verder heb ik niet veel gedaan vandaag. Morgen weer naar school, maar als het goed is alleen maar voor een week, omdat de Teacher Walk Out als het goed is zal plaatsvinden op 2 april.

Reacties

Reacties

Kriszti

Hoi Noemi, Ik heb gehoord dat je heel erg naar je zin hebt daar. Ik ben blij voor jou. Je zal zeker heel mooi eruitzien voor de Prom. Ben benieuwd voor de foto's daarvan!!! Jouw ouders kunnen niet meer wachten, dat ze eindelijk naar je toe mogen :). Ik help ze met het aftellen :)). Groetjes, en nog veel plezier voor de laatste weken van je grote avontuur! Kusjes, Kriszti

Marlies

hoi lieverd, ik liep wel erg achter met het lezen van je blogs door onze vakantie naar Ecuador en de Galapagos-eilanden. Fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt gehad in LA en SF.
nog een paar weken, dan is de amerika-avontuur al weer geeindigd. Wat gaat het toch snel. Geniet nog even van deze laatste weken.
dikke knuffel van Marlies

Sonja

Hoi Noemi
Ook ik was even wat achter met lezen maar hoor veel van je moeder als we naar sporten gaan. Dus nu heb ik je verslagen gelezen en wat je allemaal mee gemaakt heb. Helaas is het eind inzicht van je mooie avontuur. En dan lekker tijd met je ouders rondrreizen. Nog een hele fijne tijd en geniet va je prom.
Veel liefs Sonja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active