noemideborahmoraal.reismee.nl

Druk, Druk, Druk

Hellooooo,

Hier is eindelijk mijn samenvatting van de afgelopen week! Enjoy

Maandag (21 augustus) was een leuke dag. Ik begon de dag weer met criminology, want het lesrooster is voor elke dag hetzelfde. Het is heel handig, want dan weet je precies waar je heen moet lopen. Elke ochtend moeten wij richting de Amerikaanse vlag staan en zeggen wij de pledge of allegiance. Daarna houdt de directrice of iemand anders een speech, dit kan wel tien minuten lang zijn. Na de speech kijken wij Mandatory Monday, studenten maken elke maandag een video waarin wij te horen krijgen wat voor activiteiten er allemaal zijn voor de aankomende week, waar wij ons voor kunnen aanmelden, het weer voor de komende dagen en nieuwtjes over onze school. Het lijkt net op het journaal haha, alleen dan speciaal voor onze school. Later op die dag had ik senior pictures voor het jaarboek, dat was heel gaaf. Ik moest een graduation gown dragen (die men in High School Musical ziet ;)). Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!! Na Engels had ik zoology en tijdens zoology mochten wij heel even naar de Eclipse kijken. Het was heel gaaf om de maan te zien door zo een speciale bril. Oh, voordat ik het vergeet te zeggen. Tijdens de lunch heb ik wat aanpassingen gedaan aan mijn rooster. Ik heb geen koor meer, maar een food class. Dat betekent dat ik ga leren over hoe je het beste een budget kan maken voor als je gaat winkelen, men leert er koken en men leert over buitenlandse traditionele maaltijden. Leuk! 'S avonds kwamen vrienden van ons bij ons eten en het was super gezellig. Maandag was een leuke, maar ook een drukke dag. Dinsdag en woensdag heb ik niks bijzonders gedaan. Zoals ik al zei zijn de vakken elke dag hetzelfde. Donderdag had ik een meeting van de FCCLA Club (Family, Career and Community Leaders of America). Omdat ik in de surviving & thriving adulthood en Food class zit, ben ik automatisch lid van de FCCLA Club, wat ik trouwens helemaal niet erg vindt. Wij gaan leuke activiteiten doen, zoals Halloween, Thanksgiving & Christmas Party's organiseren. Ook gaan wij naar de food bank, we are going to raise awareness about breast cancer (ik kom even niet op het Nederlandse woord 0_0), we houden twee movie nights, we gaan afval verzamelen en nog veel meer. Klinkt als een goede, leuke en interessante club toch? Vrijdag had ik een toets van Zoology. Ik moest Engelse en Latijnse woorden leren, ik had alles correct. Wij bekeken een Pep Rally, de studenten waren ons aan het voorbereiden op de Football game die zaterdag zou plaatsvinden. Na school kwamen twee families bij ons avondeten. Iedereen had wat lekkers meegenomen en het was heel gezellig. Die avond heb ik ook voor het eerst gebruik gemaakt van de hot tub & I love it! Zaterdag was een hele drukke, maar zeer leuke dag, want ik ging naar de football game!! BA vs Union. Ik stond in de Student Section, daar staan alleen maar studenten en wij moedigden ons team aan (Go TIGERS!), wij dansten, schreeuwden, zongen, gooiden meel over ons heen, wij hadden toeters en plastic flesjes met koffiebonen erin. Het was echt "crazy", maar we hadden zoveel "fun"! Echt geweldig om zo een football game mee te maken, ook al zag ik grotendeels niet wat er gebeurde :P. Uiteindelijk hadden wij verloren, maar het was echt ontzettend leuk. Daarna ging ik voor het eerst naar Arby's, ik had gyros genomen en wat was het lekker! Rond 5 uur gingen wij naar de bowlingbaan en hadden wij gebowld met vrienden van ons. Na het bowlen gingen wij uiteten in Crib Rib, lekker!! Je raadt het al, ik had een bacon cheeseburger gegeten, yum! Die avond bleef Verity haar vriendin en inmiddels ook mijn vriendin logeren, al met al was het een geslaagde dag. Oh en natuurlijk hadden wij weer gebruik gemaakt van onze hot tub. Zondag gingen wij donuts halen en daarvandaan gingen wij weer naar de kerk. Na de kerk hadden wij bij steak and shake gegeten, heel lekker! Ik had een chicken sandwich en een milkshake. Echt zo een typische milkshake uit de oude Amerikaanse films! De rest van die dag had ik gewerkt aan school. Maandag ben ik weer naar school gegaan en wij hadden een presentatie voor de Adulthood klas. Er moest maar 1 iemand presenteren van ons groepje, dus dat was heel fijn. Later die avond ben ik naar Aloha Bash gegaan. Het zag er heel leuk uit en er waren veel activiteiten om te doen, maar omdat mijn vrienden moesten werken ging ik in mijn eentje naar het evenement. Ik ben er een uurtje geweest, want ik wilde toch wel weten wat Aloha Bash nou precies was. Ik wilde er in elk geval geweest zijn. :) Dinsdag heb ik wat vrienden gemaakt tijdens Nutrition & Wellness class, aerobics was leuk (wij hadden weer Zumba) en tijdens de Adulthood class kregen wij tijd om lekker wat voor jezelf te doen. Ik heb wat vrienden gemaakt in die klas, ze stellen zoveel vragen over Nederland en ik antwoord al die vragen met plezier :). Vandaag was weer een normale dag. Ik had wel een Zoology toets. 54 van de 60 goed (3 fouten = -6 punten). Ik ben daar dus heel erg blij mee :). Ik begin ook al wat vrienden te maken tijdens de schoolbus ritjes hahaha, de meeste hebben heel veel belangstelling voor uitwisselingsstudenten. Ik ben nu lekker thuis en mijn vijf daagse weekend begint, yeah! Heerlijk even uitslapen en rustig aan doen. Dankjewel voor het lezen van mijn blog en ik zal zondag weer schrijven!


P.S. Sorry dat ik mijn blog zo laat upload, maar ik had het te druk met school (huiswerk en leren), ook heb ik veel activiteiten gedaan, dus vandaar upload ik het pas vandaag. Vanaf deze week zal ik weer proberen om op zondag mijn blog te schrijven.

Reacties

Reacties

Emma

Hey,
Klinkt leuk allemaal! Ook fijn dat vrienden beginnen te komen, die vragen zijn zo grappig haha. Mij werd gevraagd of ik ooit van aardbeien had gehoord en of ze iPhones hebben in Europa. En of dat Amsterdam dicht bij Nederland ligt XD. Jouw vakken klinken echt super leuk! Heb je het erg druk met huiswerk?
X Emma

Noémi Moraal

Heeyy Emma!
Ik heb altijd wel huiswerk voor criminology, Engels en Zoology. Het valt opzich wel mee, maar ik probeer het altijd zo goed mogelijk te doen dus dat duurt dan wat langer haha. Ja precies! Ik heb ook van die vragen gehad -> of wij mobiele telefoons hebben, of Nederland in Amerika ligt, of de Engelstalige liedjes worden vertaald in het Nederlands voor ons :'). Het is zo grappig!

Andrea

Noém! Ik las het weer with pleasure, hoe je eerste volledige schoolweek eruit zag. Ik lees het echt heel graag wat de verschillen zijn en hoe het op school is of buiten de school. Ik ben heeeel blij dat jij langzamerhand vrienden maakt -daardoor wordt het ook steeds leuker- en dat jij op school goed presteert. Nu heb jij een super lang weekend, hoop dat jij van genoten hebt en een beetje uit kon rusten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active