noemideborahmoraal.reismee.nl

5 day weekend!!

Donderdag was ik lekker vrij. Wij hadden lekker geluncht bij Taco Bell en na Taco Bell gingen wij naar de bioscoop. Wij keken naar de film Leap. Het was een kinderfilm met een mooi verhaal, I enjoyed it . De bioscoop was echt heel gaaf. Men kon zijn eigen stoel bedienen, dus ik lag lekker languit in de bioscoop. Het zat zo relaxed! 'S avonds gingen wij naar het restaurant Chili's en het was zoo lekker. Ik had Chicken & Waffles, echt een hele goede combinatie. Na het avondeten hadden wij nog even gewandeld. Het was weer een hele leuke dag. Vrijdag was het een relax dagje en wij hadden hamburgers gegeten als avondeten. Na het avondeten ging ik mij klaarmaken voor de football game. Wat betekent klaarmaken voor een football game? Ik zal het je vertellen: een tiger t-shirt dragen, thema kleding dragen voor de football game (het thema was Hawaii), tijgerpootjes als oorbellen, tijgerpootjes als ketting, tijgerprint lint in mijn haar of om mijn pols en er zo mooi mogelijk uitzien! Wij hadden weer verloren, maar het gaat om de spirit en om de gezelligheid! Toen wij thuis kwamen, was Rob er weer (hij was drie dagen in Ohio geweest). Ik had een super lief cheerleader beertje gekregen en een sneeuwbol. Super lief ! Zaterdag had ik weer gerelaxt en geleerd voor een toets die ik woensdag zal krijgen (criminology). 'S avonds gingen wij richting Rob zijn werk om daar gezellig met zijn allen avond te eten. Wij hadden Chick-Fil-A gehaald. Nadat wij hadden gegeten, had ik voor het eerst in mijn leven een Ice Cone geprobeerd. Het bestaat uit gemalen ijsklontjes met smaak naar keuze. Ik had voor de volgende smaken gekozen: Wedding Cake, Fireball, Bubblegum en Lime. Yum! Daarna had hij een rondleiding gegeven door het bedrijf. Vandaag moesten wij weer eerder opstaan om naar de kerk te gaan, omdat wij in het cafe moesten helpen (eerste maandag van de maand). Na de kerk gingen wij lunchen bij Cici's. Het was een buffet restaurant met keuze uit salade, pizza en desserts. Het was heel lekker! Verder gingen Bethel en ik nog even boodschappen doen (ik vind dat echt heel leuk hier) en daarna gingen wij nog langs Star Bucks (dat vind bevalt mij ook heel goed ;) ). Nadat ik thuis was gekomen ging ik nog even leren voor Criminology. Als avondeten hadden wij aardappelsoep. Bethel en Verity hadden het gemaakt en het was echt lekker. Ik ben net klaar met het bakken van een taart, want morgen gaan wij avondeten bij opa en oma. Ik heb dus besloten om een taart te maken met verschillende lagen bestaande uit slagroom, vanille pudding en aardbeienjam. Ik ga de taart decoreren met marsepein. Al met al weer een geslaagde week. Goodnight!!

Reacties

Reacties

Kati Smit

Lieve Noemi ik heb elle verhaal van jou genoten. Jij bent een practige jonge dame. Wij missen jij de naam van Lili ook. Veel liefs, Kat

Andrea

Jouw lang weekend had al die leuke "ingrediënten": naar de bios, een football game kijken, rondleiding bij Rob, relaxen tussendoor, taart bakken en weer alles en nog wat qua eten betreft uitproberen. ;)))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active