noemideborahmoraal.reismee.nl

Homecoming week

Heeeyy, homecoming week is begonnen. Dat betekent dat men elke dag van de week verkleed naar school kan komen. Elke dag stond in het teken van een ander Disney thema.

Maandag was weer een normale schooldag, maar homecoming week was begonnen. Ik was verkleed in zwart en wit, omdat het thema 101 Dalmatiërs v.s. Inside Out was. Rob had mij opgehaald na school en wij gingen weer langs Rocket Brothers om koffie te halen. Ik had voor een Rocketcinno Chai Tea gekozen, daarna gingen wij naar Walmart om geld te pinnen en een drinkbeker te halen. Als avondeten hadden wij chili met pasta en cornbread samen met de babysitter om haar te bedanken. Cornbread is sooo good! Dinsdag was een normale schooldag. Wij hadden hamburgers gegeten en als dessert hadden wij gevulde koek, zij vonden het heel erg lekker! Na het avondeten ging ik jurkjes passen van mijn gastmoeder om een jurkje uit te zoeken voor homecoming. Wij hadden een fashion show gehouden . Het was super leuk en er zat een heel mooi jurkje tussen. Woensdag had ik een field trip naar Owasso met de FCCLA club. Wij hadden een meeting en wij hadden gedanst (de cowboy dans style), er was een gastspreker en wij hadden uitleg gekregen over "don't text, while you're driving". Ik had wel wat anders verwacht, maar het was wel leuk. Na de meeting gingen wij lunchen in Owasso, ik had voor een chicken sandwich gekozen. 'S avonds gingen wij naar de cheesecake factory voor mijn 18e verjaardag en het was amazing. Het was zo lekker, echt een van mijn favoriete restaurants. Wij hadden als appetizer een egg roll, als hoofdgerecht had ik een Mac&Cheese burger en als dessert deelden wij drie cheese cakes, een chocolade mousse, een raspberry lime en chocolade met kokosnoot cheesecake. Terwijl wij aan het wachten waren op het hoofdgerecht kreeg ik cadeautjes. Super lief en leuk! Ik had een waardebon voor make-up gekregen van Trey. Een waardebon voor een massage, een waardebon om mijn nagels te laten doen en een soort rokje voor het strand uit Belize van mijn ouders. Daarna was het tijd om het cadeautje van Verity uit te pakken, na al het cadeaupapier eraf gescheurd te hebben en alle doosjes opengemaakt te hebben zat er een klein briefje in: "Just Kidding. here". Daarna gaf ze mijn cadeautje en er zat een zelfgemaakte ketting in met de initialen: N.H. (Noémi Harn). Het was super lief en grappig. Nadat wij thuis waren gekomen speelden wij een spelletje genaamd: bowlen, maar dan met dobbelstenen. Het was een geslaagde dag. Donderdag had ik getrakteerd tijdens criminology, om iets te laten zien van de Nederlandse traditie. Zij waren zo blij en vonden het heel raar dat wij iets aan anderen geven, terwijl jij de jarige bent. Om 9:15 am gingen wij naar het Oklahoma Aquarium, nog een field trip yay! Ik had kleine haaitjes en roggetjes geaaid. Het was heel leuk en ik had ook gelijk weer nieuwe mensen ontmoet. Als lunch hadden wij een sandwich gekregen, een augurk, een zakje chips en een chocolate chip cookie. Thuis aangekomen werd ik verrast door bloemen en kaartjes van mijn familie uit Zweden en Hongarije. Super lief! Als avond eten hadden wij chicken salad met tortilla's en als dessert hadden wij overgebleven cheesecake. Yum!! Ik had ook nog geskyped met mijn lieve ouders, ik opende mijn cadeautjes die ik had gekregen van mijn ouders en het was ook wel emotioneel. Ik had een hele leuke tijd terwijl wij aan het Skypen waren. Toen ik later beneden kwam was het huis gedecoreerd in herfst style. Vrijdag was weer een normale dag, ik had wel twee toetsen, maar verder was er niets bijzonders. 'S avonds besloot ik niet naar de football game te gaan, omdat ik te moe was dus hadden wij Harry Potter Deel 1 gekeken. Zaterdag had ik geleerd en deed ik voorbereidingen voor homecoming. Ik had mijn haar gekruld, mijn nagels gelakt, mijn make-up gedaan, etcetera. Rond 5:30 pm kwamen mijn vriendinnen mij ophalen en gingen wij naar Andollini's om pizza te eten. Na gegeten te hebben, gingen wij naar het huis van een van mijn vriendinnen en maakten wij een aantal foto's. Daarna hadden wij een vriend van mijn vriendinnen opgehaald en gingen wij door naar school (terwijl wij heel luid aan het meezingen waren met muziek). Homecoming was leuk, maar het was er zo vol en warm. De hal waar wij aan het dansen waren, was kleiner dan de aula van het SMC, echt crazy! Na homecoming gingen wij naar Mac Donald's en had ik voor een ijsje gekozen en hadden wij wat chicken nuggets gegeten. Het was een super leuke avond! Vandaag gingen wij naar de kerk en als lunch hadden wij bij Chuy's gegeten. Ik had enchilada's gedeeld met Bethel. Nadat wij thuis waren gekomen gingen wij eigenlijk gelijk weer door om boodschappen te doen. Wij hadden inkopen gedaan om wat producten te kopen voor mijn Halloween themed high tea die op donderdag plaatsvindt. Nadat wij onze boodschappen in de auto hadden geladen, gingen wij door naar star bucks (traditie ). Rond 5:30 kwamen vrienden bij ons om avond te eten, het thema was: breakfast food. Iedereen bracht wat mee, zoals breakfast pizza, biscuits, cereals, etcetera. Weer een drukke en geslaagde week!

Ik ga morgen beginnen met een dieet en dat betekent 2 weken geen fast food. Wish me luck! Aankomende week begint onze herfstvakantie (maar 3 dagen hier), maar ik kijk er echt naar uit! Ik sluit hierbij mijn blog af, goodnight.

Reacties

Reacties

Andrea (mom)

Wat een super leuke week had jij! Heel speciaal ook omdat jij jouw 18-e verjaardag met je gastgezin in een andere continent en met andere gebruiken had gevierd. Wat ik ook heel apart vond dat jij op je verjaardag ook een uitstapje had, dus geen school! :))
Nu waardeer ik nog meer de techniek dat Skype ons redelijk "dichtbij" kon brengen terwijl jij jouw cadeaus ging uitpakken.
Succes met je besluit om een beetje anders te gaan eten! Maar blijf gewoon genieten van alles!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active