noemideborahmoraal.reismee.nl

November 6th - November 12th

Hey hey, ik hoop dat jullie een leuke week achter de rug hebben. Mijn week ging wat langzaam, maar iedereen heeft wel is zo een week. Ik kijk wel heel erg uit naar volgende week! Ik hoop dat jullie een leuk Sint Maarten hebben gehad .

Maandag had ik een gesprek met mijn counselor. Ik heb mijn rooster helemaal veranderd voor volgend semester. Ik zal de volgende vakken volgen: 1. Engels 2. Dans 3. Dans 4. Parenthood and Child Development 5. Zoology 6. Marriage & family living. Ik vind het heel fijn dat ik echt vakken zal hebben die ik ook echt toe kan passen in de toekomst. Het derde uur hebben wij de schaaltjes weer beschilderd en afgemaakt. Dinsdag had ik tijdens het tweede uur een ananas en bananen smoothie gemaakt. Woensdag heb ik niet veel gedaan, dan huiswerk maken en leren voor toetsen. Ik had die avond wel als verrassing een yoghurt cake gemaakt die mijn ouders hadden opgestuurd. Het was echt super lekker. Donderdag ging ik voor de eerste keer van het schoolterrein af tijdens lunch. Wij zijn naar Target geweest, dat is een winkel met wat goedkopere spullen en het heeft van alles. Van kleding tot eten tot huis decoraties. Ik vond het een hele leuke winkel. Tijdens het vijfde uur kreeg ik een briefje waarop stond dat ik echt voor het jaarboek ben geselecteerd en ik moest heel wat vragen invullen wat ik super leuk vond. Vrijdag heb ik tijdens het tweede uur chocolate chip cookies gebakken, dit was een individuele opdracht, want zo kon de docent zien of je op basis van een recept zelf koekjes kan bakken. Het was zo lekker! Tijdens zoology hadden wij visjes en het water niveau onderzocht. Zaterdag zijn wij naar Walmart en Hobby Lobby gegaan en hadden wij bij Jersey Mike's Subs geluncht. Ik had een California chicken cheese fried steak sandwich besteld. Het zegt jullie niets, maar het was heel lekker. Nadat wij thuis waren gekomen waren wij wat vergeten bij Hobby Lobby dus gingen wij weer terug en heb ik gelijk kerstkaartjes gekocht en zijn wij nog langs Rocket Brothers gegaan. Om 6 uur 's avonds werd ik door Halie opgehaald en gingen wij naar @Home, omdat zij een decoratie voor mijn kamer wilde kopen (nog voor mijn verjaardag). She is a sweetheart. Ik ben zo blij dat ik haar heb ontmoet, want ik doe echt 10 keer meer hier met haar dan dat ik met mijn vrienden deed in Nederland .Wij hadden wat eten gehaald bij Chick-Fil-A en hebben wat films gekeken en veel gepraat. Vandaag werd ik om 11:30 am opgehaald bij Halie. Mijn gezin en ik hebben geluncht bij Rib Crib en ik had voor een chicken wrap gekozen. Wij hebben weer boodschappen gedaan en na het boodschappen doen, ging ik gelijk mijn huiswerk maken voor morgen, omdat wij morgen geen school hebben. Zij noemen het Virtual Day, dus dat betekent dat je al je huiswerk (zoals gewoonlijk eigenlijk) op je laptop moet maken. Wij hoeven niet naar school te komen, omdat er heel veel andere scholen naar onze school komen, dus dat zou niet werken met 4000 leerlingen. Lekker een dagje vrij dus. Rond 5:30 pm kwamen vrienden van ons en hebben wij mini hapjes gegeten en als dessert een chocolade cake, yum. Ik rond deze dag af met een film en met de gedachte dat ik niet naar school hoef te gaan morgen . Het was dus een geslaagd weekend.

Have an awesome week you all!

Greetingzzzz from Oklahoma

Reacties

Reacties

Marlies

weer genoten van je weekverslag. Wij vertrekken as dinsdag naar Thailand, lekker 2 weken naar de warmte. Je zult dus even niets van ons horen, maar..... we kunnen natuurlijk appen, want we hebben daar in het hotel ook wifi.
groetjes en tot mails, veel plezier weer in Amerika. Big kisses

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active