noemideborahmoraal.reismee.nl

January 29th - February 11th

January 29th - February 4th

Maandag, dinsdag en woensdag waren normale dagen. Donderdag hadden Lina en ik voor het eerst een STUCO meeting tijdens de lunch bijgewoond. Voor 1 dollar kreeg je gratis pizza, een flesje water en wij deden allemaal groepspelletjes. Na school gingen wij naar Walmart en naar Alta Beauty. Als avondeten hadden wij enchilada's. Vrijdag hadden wij een verjaardagsfeestje / babyshower tijdens mijn zesde uur. Een babyshower, omdat een week erna de baby's zouden worden uitgedeeld. Ik krijg mijn baby in april voor 3,5 dag. Na school gingen Halie en ik naar de Woodland Hills Mall en had ik wat gekocht bij Hollister en Bath & Body Works. Wij hadden avond gegeten bij Chicken Philly's Cheese Steak. Ik had voor de California Chicken Sandwich with fries gekozen en een aardbeien limonade. Later hadden wij dragon balls (dragon breath) geprobeerd. Het smaakt naar gepofte rijst en ik had voor een chocolade en caramel dip gekozen. Wanneer je het in je mond stopt, lijkt het net of je als een draak ademt, omdat het zo koud is door het stikstof. Zaterdag had ik mijn kamer schoongemaakt, omdat Tonya een foto kwam maken van mijn kamer voor de volgende uitwisselingsstudent. Daarna was ik de hele middag bezig met het klaarmaken voor het schoolfeest: Sadie's. Hierbij moesten de meiden de jongens meevragen, maar ik praat hier niet echt met jongens dus ik ging gewoon gezellig met mijn vriendinnen. Ik had een hele mooie jurk aan en Bethel had mijn haar heel mooi gemaakt. Als avondeten hadden wij Crack Chicken Instant pot en ik had geen idee wat het was, maar het was erg lekker. Er zat kip, kaas, spek en mais in. Rond 7:15 ging ik naar Caroline's huis en daarvandaan gingen wij naar Sadie's. Het schoolfeest was leuk, maar wat hier heel anders is, is dat iedereen als een paar naar een schoolfeest gaat. Dus je hebt niet echt jongens en meiden groepjes zoals ik in Nederland was gewend. Na het feest gingen wij naar Steak 'n' Shake om een shake te drinken. Ik had voor een Nutella shake gekozen. Zondag was ik thuis gebleven, omdat ik best wel moe was van de dag ervoor. Als lunch had ik een burger en een kit kat shake. 'S avonds hadden wij de SuperBowl Party. Er waren allerlei soorten snack: mini pizza's, sandwiches, queso, chips, worstenbroodjes en chocolade taart. The Eagles hadden gewonnen.

February 5th - February 11th

Maandag had ik weer nieuwe choreografie geleerd voor dans. Ik vind dansen zoo leuk en het is zo lekker om twee uur per dag te bewegen, in plaats van achter een tafeltje te zitten. Als avondeten hadden wij baked potatoes with chili con carne, vegetables, sour cream and cheese. Dinsdag had ik een zoology toets, ik had 31 van de 45 goed. Ik kreeg ook mijn totale cijfer te horen en het was iets van 82%. Dus bijna een C. Woensdag moest ik een essay inleveren voor Engels en moest ik een brief aan een governor schrijven voor dans. Donderdag heb ik nieuwe choreografie gekregen voor een klein stukje solo dans, I'm so excited!! Tijdens de lunch ging ik met Halie en haar vrienden naar firehouse subs en had ik een sandwich besteld, ook gingen wij langs Starbucks. Na lunch had ik zoology en moest ik een essay schrijven over kikkers, maar ik vond het best interessant en omdat ik goed opgelet had tijdens de documentaire en goede aantekeningen had gemaakt, was ik zo klaar met het schrijven van de essay. Ook kreeg ik te horen dat ik nu op 90% zat door mijn notitieboek. Dus het gaat weer helemaal goed met mijn cijfer. Als avondeten hadden wij zelfgemaakte patat met een hamburger. Vrijdag hadden wij aan onze derde dans gewerkt. Tijdens lunch gingen Halie, Jade en ik naar Whattaburger voor de eerste keer! En ik vond het heel lekker =). Na school had Dylan, Halie en mij thuis gebracht. Wij besloten om te lopen naar Target en Rue 21, dus hadden wij een wandeling van 20 minuten gemaakt. Daarna hadden wij weer teruggelopen en gingen wij nog langs chick-fil-a om wat avondeten te halen, omdat de film om 7 uur zou beginnen. Wij gingen naar Fifty Shades Freed and we absolutely loved it! Zaterdag had ik de hele dag niks gedaan en lekker gerust, ik had wel geskyped met mijn moeder :). Als avondeten hadden wij hot dogs, yum! Vandaag gingen wij niet naar de kerk, omdat de wegen zo glad waren. Bethel had cinnamon rolls gemaakt en wij hadden de film Descipable Me 3 met zijn allen gekeken. Het was een gezellige ochtend. Nu ben ik aan het relaxen en binnenkort ga ik mij klaarmaken voor vanavond, omdat ik een etentje heb bij een Duitse docent. Zij had alle uitwisselingsstudenten een brief gestuurd en waarin zij ons allemaal uitgenodigd had om bij haar te gaan eten. Ik ben benieuwd!

Een jongen uit mijn vierde uur zei dit : "Europeanen scheren nooit". Dit is stereotype voor Europa hier in Amerika.

Ik zal aankomende week zondag wel iets uploaden, want de week erna ga ik alweer naar California en als het goed is wil ik weer een YouTube filmpje maken. Soo..... until next week! And have a great week.

<3

Noemi

Reacties

Reacties

Kriszti

Hoi Noemi, mooie cijfers en leuk dat de danslessen je zo goed bevallen! Veel plezier in California! We zijn straks dichtbij ( in Mexico ☺️)! Groetjes, kriszti

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active