noemideborahmoraal.reismee.nl

I'm back in the USA !

Goedemorgen (middag voor jullie)!

Mijn tweede grote avontuur begint weer, maar dit keer ga ik een half jaar in Decatur, Illinois studeren! Gisteren (12 juli) moest ik al om half zeven op Schiphol zijn. Na heel kort afscheid te hebben genomen van mijn ouders heb ik heel soepel kunnen inchecken en was ik zo door de douane. Ik was niet nerveus voor de vlucht, maar eerder voor de douane in Dallas. Zullen zij mij door laten? Wat voor vragen zullen zij stellen? Wat een opluchting was het voor mij dat het vliegtuig totaal niet vol zat, ik kon lekker languit liggen en genieten van de vlucht. Ik heb me nog nooit zo relaxt gevoeld tijdens een vlucht. Eenmaal aangekomen ging alles ook ontzettend vlot. De man bij de douane vroeg alleen wat ik hier kwam doen en of ik mijn I-20 kon laten zien, dat was het dan ook. Zij waren veel strenger in 2017, vandaar had ik 1000 formulieren meegenomen. Nu moest ik er maar 1 laten zien! Lol. Het internet maakt je ook banger voor de controle.

Wat was ik blij om in Dallas aan te komen. Nu moest ik nog wachten op mijn vlucht naar Tulsa...3 keer was mijn vlucht vertraagd, maar ik kwam wel rond een normale tijd (half 7) aan. Ik was inmiddels al bijna 24 uur wakker, want ik had niet kunnen slapen tijdens mijn vlucht. Mijn gastgezin stond mij op te wachten en het voelde als thuiskomen. Het was emotioneel, maar zo ontzettend fijn om weer mijn familie in mijn armen te mogen houden. Ik had Shaggy en Rusty (mijn hondjes) ook heeel erg gemist! Wij hadden nog vis taco's gegeten en cadeautjes uitgewisseld. Ik ging rond 10 uur slapen. Mijn nacht was niet de beste nacht die ik heb ervaren, ik was best misselijk en ik werd vaak wakker. Uiteindelijk werd ik om 6 uur wakker, maar ik kon daarna gelukkig nog wat slapen.

Nu ga ik mijn koffer uitpakken, we gaan naar Verity haar koffiezaak in de middag om te lunchen en 's avonds gaan we naar een apart restaurant! Ik ben ontzettend blij om weer terug te zijn en ik ben zo blij dat alles goed was gegaan. Ik houd jullie op de hoogte met updates over de speciaalste dingen die ik hier beleef!

Hugs from Oklahoma

p.s. ik had een lange maillijst en die heb ik nu bijgewerkt. Ik snap dat niet iedereen de mails meer wil ontvangen dus ik heb hem verkort naar 5 personen. Zeg maar als jullie de mails nog wel willen ontvangen!

Reacties

Reacties

Jan Hermes

Jeetje meid, wat een avontuur weer, op afstand genieten we mee. Nu lekker even bijkomen, en dan kan je lekker je ding doen. Succes en en leef je uit.

Groeten van ons.

Marlies

Wat fijn dat alles goed is gegaan. Ik vond het best wel spannend. Je moeder hield mij gelukkig op de hoogte van je reis. Heerlijk voor je dat je je gastfamilie en al je vrienden weer terugziet. Heel veel plezier

Carla

Wat fijn dat alles goed ging en wat een avontuur weer! Stoer hoor! Hele fijne en leerzame tijd gewenst van Arthur en Carla ?

Jaap

Goedemorgen Noémi,
Ik denk dat je nu beter hebt geslapen.
Geniet van je vakantie!
Groetjes,
Jaap

Manfred Knap

Hoi Noémi, heel veel plezier in Amerika! We lezen graag je verhalen… je kan heel leuk schrijven en we vinden het ook interessant wat je allemaal daar meemaakt! Kusjes, Kriszti en Manfred

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active